Fredes Blog


På en halv grå mandag, hvor jeg ville ønske jeg skulle til fest
12/10/2009, 09:15
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

Drømmer om det her…

46523_in_l46135_in_l

48329_in_l48318_in_l


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

hvor er dette fra .? elsker skoene og jakken…ih altså bliver man dog aldrig stillet tilfreds:)

Kommentar af Riks

Hey Rikke,
Det hele er fundet på NAP, jakken er fra Philip Lim og skoene er Lanvin :)
Tror ikke jeg bliver tilfreds.. desværre :( der er bare så meget flot!
Håber du har det godt :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

