Fredes Blog


Likar ni min nya fritz?
12/10/2009, 17:19
Filed under: På hjernen

Foto 457

jag tränar på svanske talar, så jag kan chatta borta i Stockholm.
Men kan i lide frisuren? skal lige vænne mig til det :)

8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Du ligner mega meget hende Alexa – super fint – glæder mig til at se det live.

Kan i øvrigt ikke forstå jeg ikke ligger under blogs du læser…hihi… følger du ikke med?

Kommentar af Allan

Thanks! jeps du ser det snart live :)

Kommentar af fredesblog

VERY HOT! That boyfriend of yours is a lucky guy!
Bare rolig Mark, im hooked with just as beautiful girl myself;-)

Kommentar af Kenneth Nguyen

Tak :) er også glad for det!! og ja hende du holder på er ikke at kimse af ;)

Kommentar af fredesblog

Det ser så fint ud til dig!
Gid jeg turde at få en ny frisure..
/Trine

Kommentar af Trine

TAK! :) hvor er du sød! Jeg må sige at det også har taget mig laaaang tid – har bare altid været lang håret. Men jeg er nu meget glad alligevel.
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

det er meget smart dit hår har du fået klippet ½ cm af???? go tur til stockholm (det skal nok blive hyggeligt ^_*) og tak for mms. sesnår du er hjemme. kh S

Kommentar af storesøster

Pröv med 20 cm :D
Skriver når vi er hjemme igen, håber I havde en god tur.
Hejsan F

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

