Fredes Blog


Hello smello
07/10/2009, 15:04
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

Nu skal jeg snart ud af døren – skal til Friis halløj og sige hej til bloggerladies (det bliver sjow) og så skal jeg fluks videre til Mamas fødselsdag, very nice!

Gæt gaven!??!

P1080510Jakke fra DANSK, vintage skjorte, cheap monday jeans og sko fra din sko.

Service info: lider af allergi så skåner jer for headshots..!


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Shit nogle fede sko.. Så dem til friis event igår..

Hvornår er de købt og til hvor meget?

Må lige komplimentere din stil, du var virkelig cool igår :)

Kommentar af Cecilie

Hej Cecilie,
De er faktisk bare fra Din Sko og kostede 500 svenske kroner (ca. 350 danske), så de er ret billige :)
Købte dem for ca. halvanden måned siden.
Mange tak for komplimentet, har helt røde kinder! Håber du hyggede dig til arrangementet, jeg sys i hvertfald at det var rigtig godt, er dog lidt bitter over at jeg har shoppe stop! Haha!
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

