Fredes Blog


Åhh
07/10/2009, 13:05
Filed under: Det kan jeg lide

Mit hjerte hoppede lidt af glæde da jeg fik en mail om InWears 40 års jubilæums kollektion –  ikke fordi jeg går specielt meget i InWear, men jeg har arbejdet i butikken og ved at der findes rigtig fine ‘perler’ af styles som dukker op når jeg mindst venter det.

Idag er det så en biker jakke i vasket læder som jeg lidt er faldet for, ved godt at der er Rick Owens og at jeg er lidt bagud, men jeg kan lide den og skal helt sikkert prøve den – ved ikke om den bliver en del af min garderobe – det må prisen afgøre til den tid.

image001Jakke fra InWear til 2499 kr. og er i butikkerne i midten af oktober.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

