Fredes Blog


Braid me up!
01/10/2009, 21:25
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Venner

P1080474I dag havde jeg lige overskud til at flette mit hår – det er godt nok lang tid siden, så skulle lige prøve mig frem før det blev tilfredsstillende, men her er resultatet.

Igen i dag fik den hele armen med perler og øreringe! Ved ikke hvad der sker for mig, altså armbånd det kan jeg finde ud af, men det andet?!

Jeg er næsten lige kommet hjem fra Vester Vov Vov hvor jeg så The September Issue med Megan, det var virkelig hyggeligt! Og filmen er ret interessant, det var ingen overraskelse at det må være hårdt arbejde, men filmen havde en sjov vinkel og nogle finurlige humoristiske detaljer.

Nu er jeg ved at falde om af træthed (sleepy time teen virker!) og det er nok bedst jeg får en ordenlig søvn, i morgen står på arbejde, FON fernisering og måske gamle elevers fest, men ved ikke hvor meget jeg klarer, er nemlig stadig lidt sløj.

Heja på er der uta!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

(orker ikke at rulle siderne tilbage så svarer lige her:)
tusind tak for svaret, jeg har blot alle antenner ude for at forhøre mig om hvordan folk får fat i disse jobs, det er ofte en god portion held og noget med at være på det rette sted på det rette tidspunkt, så det er bare lige det jeg skal finde-men lyder rigtig spændende alt det du går og laver, så måske man skulle starte et sted i en god tøjbutik!

Kommentar af nathalie




Skriv et svar

