Fredes Blog


Silver hardware
30/09/2009, 19:07
Filed under: Det kan jeg lide

I dag har jeg for at opveje min sygdom, pyntet mig lidt ekstra.
Sorte jeans med hægter fra Acne, ring fra Gina Tricot, armbånd fra Marc jacobs, knyttet armbånd i sølvlæder snor som min kusine har lavet og vintage simili armbånd.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

jeg er glad for at du bruger det
kærlig hilsen viola

Kommentar af viola

Åh Viola, jeg er meget glad for det.
Det er hyggeligt at du læser med :)
Vi ses snart
KH
Frederikke

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

