Fredes Blog


Heja Stocken!
30/09/2009, 21:45
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, Kager, På hjernen

Så er der ca. præcis 14 dage til jeg skal til Stockholm med min mor og broder – jeg glæder mig rigtig meget til at hygge og nulre rundt uden at tænke på andet en den næste kanelbulla! Og så skal jeg hænge ud med Acie, hvilket jeg også glæder mig utroligt meget til. Jeg har samlet lidt mønt og håber på at kunne shoppe lidt, hvis altså jeg over hovedet kan finde ud af det?!

Her er det som jeg lidt ønsker mig og godt kunne fristes til at købe i Stockholm, desværre har jeg ikke råd til det hele – hvis det overhovedet kan findes?! men det er det jeg vil gå efter…! hahha som om jeg er på jagt! Og ja jeg ved det er til at brække sig over hvor meget divided exclive der bliver vist – men det er sgu da også pænt!

hm-divided-exclusive-fall-09-04.jpeghm-divided-exclusive-fall-09-11acne_atacoma_wedgeszipshort_08cinnamon-roll-01Og nu vil jeg gå i seng – er træt af at være syg, men tænker at søvn, mad, the, arbejde og benægtelse nok skal få mig rask.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

