Fredes Blog


My god
29/09/2009, 17:42
Filed under: Uncategorized

P1080468fredesblogI dag har jeg været på arbejde – pyha det er hårdt med feber og ondt i halsen! Men vi skulla lave modeserie og var rundt med fotograf, modeller osv. hele dagen, og det var rigtig sjovt og spændende, jeg er i hvert fald glad for at jeg var med. Nu er jeg kommet hjem og skal lige skrive lidt for at være på forkant til arbejde i morgen! DOG tænkte jeg at det ville gøre lidt godt med sund mad i stedet for toast (har toast cravings for tiden), så jeg kiggede lige forbi sticks og fik lidt suppe og nogle makiruller, nu er jeg mæt (snack mæt) og klar til at arbejde mens klubværelset på p1 kører om modebloggere.

Og lige et super spændende og inspirerende af mit meget komfortable tøj i dag.

P1080469fredesblogSweat fra Force of Nature, halskæde fra H&M, uldtørklæde fra Mark og mobil holder fra Nué.


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

sikke et fint halstørklæde, hvor er det fra???

Kommentar af Mette c

Hej Mette,
det er et jeg har ‘lånt’ af min kæreste, ved ikke hvor det er fra, men der står Pal Zileri Gruppo For All på mærket :) håber det kan bruges til noget!
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

jubiiii…. frede er til SNS!!!

Kommentar af simone

JA JEG ER! men vil gerne eje et selv! hvor kan man købe?
Kh
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

