Fredes Blog


Oh la DANSK
26/09/2009, 07:41
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

De her ting fra DANSK drømmer jeg om til den ubehagelige efterårs kulde der har sneget sig ind i min lejlighed!


8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Ej hvor fin:-) jeg har også lige fået iPhone;-)

Kommentar af Kenneth Nguyen

iphone rocks! det er det fedeste!!

Kommentar af fredesblog

Fine sager :)

Hvor er dine støvler fra?

Kommentar af LIPSWISHKISS

Hey!
De er fra InWear fra sidste vinter:)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Jeg er helt vild med din nitte-jakke og to-farvede leggings fra DANSK + de sidste billeder her. Hvor forhandles mærket??
På forhånd tak!

Kommentar af Henriette

Hej Henriette,
DANSK forhandles i MENSCH, Flying A, Samsøe, Peder Stoffer, Koyoto, Don Ya Doll, Coco i Randers og på webshoppen byflou :)
Og også flere steder – men kan ikke lige huske dem!
Hvis ingen af de nævnte butikker er tæt på hvor du bor, så skriv lige i hvilken by du bor, så finder jeg ud af hvor du kan købe det :D
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

I like the strik very mucho. Hvad står den i? Den er hammer fin!

Kommentar af Acie

Acie lacie den står til 799 bobs :) Jeg vil gerne bo i den… og har hørt at det er koldt i stocken :(

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

