Fredes Blog


Designer forum arghhh
26/09/2009, 19:54
Filed under: Det kan jeg lide

I dag og i går har jeg været på arbejde på designer forum… pyhhh har det som om jeg er blevet slået i hovedet med en hammer!

Uanset så står jeg i DANSK standen og sælger på livet løs men mine søde chefer – og der er altså mange gode ting at finde hos os.

Mit bud på det aller bedste køb er denne her frynsekjole som faktisk er min aller bedste danse/fest kjole. Den kostede 1899 kr i butikkerne og sælges nu i forum til 500 kr….! så hvis i mangler en frynsekjole og skal til designer forum i morgen, så stik snuden forbi DANSK standen! og der er altså også mange andre gode ting så kom forbi og sig hej!

fotofredesblogdanskkjole


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

