Fredes Blog


Update på no shopping i fredeland
24/09/2009, 18:14
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, Kager, På hjernen

foto(2)fredesblogh&mdivided

foto(3)fredesblogh&mdividedOk ok i er sikkert træt af iphone billeder – men den er så sej så jeg tager hele tiden billeder med den – så får mit kamera også en pause. Her er nederdelen og en kjole som jeg ikke var synderligt begejstret for. Og mig i den skønne jakke! lettere skeløjet af at beundre min telefon.

ARGHH det her no shopping er virkelig en mavepuster når der er divided exclusive – jeg ELSKER H&M og jeg elsker korte bouclé jakker og ruskindsnederdele med klips til strømperne!

Nå men det er gået fint og jeg har endnu ikke købt noget – dog har de sidste to dage været hårde!

I går var jeg på fisketorvet, mit aller yndlingssted at shoppe, især i H&M! Altså fisketorvet + H&M = meget glad Frede.

Men jeg skulle bare købe ind… ikke særligt ophidsende… Men jeg gik forbi H&M butikken og sagde til Mark at det var sjovt at se de varer i butikken som jeg havde set i H&M’s showroom – ajja jeg ved godt det er lidt hjernedødt men det er da meget sjovt endelig at se det i butikkerne!? og så sagde jeg at det var lidt ærgeligt at jeg havde shoppe stop fordi jeg mente at der var en flot nederdel der liga havde ramt butikkerne osv osv. OG SÅ SKETE DER NOGET VILDT! Mark sagde ‘nå..er den da dyr? – jeg vil da gerne give dig den!’ WHAT?!?! selvom jeg forklarede at det krævede at han faktisk skulle med ind i H&M, så ville han altså stadig gerne, total vildt! Så vi gik ind i butikken, mig med et meget stort smil på læberne, og fandt ud af at den IKKE var kommet i butikkerne endnu (og når jeg tænker ordentligt efter kan jeg da godt huske at det først er i uge 46), men det er nu tanken der tæller!

I dag stod jeg så min prøve med det nye Divided Exclusive… damn…

Jeg prøvede den korte boulcé jakke og den flotte ruskindsnederdel med de der hofteholdere. ÅHHH det er flot og jeg ønsker mig det så meget og forresten også ruskinds vesten – men den er ikke på tale, slet ikke når jeg har shoppe stop!

MEN jeg købte ikke noget af det, selvom jeg virkelig havde lyst til at smide alle mine principper og min vilje lige ned i skralderen i H&M’s prøverum – but i didn’t!

SÅ helt hellig gik hen til La Glace og købte to big ass flødekager som jeg gik hjem og spiste med Mark. Ha.


9 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg elsker jer!

Kommentar af Stefan

Hvor er du sej!

Jeg er studerende – og der er ikke mange penge til tøj (medmindre man kan leve en hel måned af leverpostej og rugbrød..).. Så kender virkelig godt til, at lade de fine ting hænge i butikken. Suk.

Hvem der bare var en prinsesse, som havde råd til at købe alle de sko, jakker og kjoler, som hun ønskede sig!

Anyway; det er fedt, at læse en blog, hvor man kan forholde sig til det personen skriver om :) Og hvor det ikke bare handler om alle de nye ting, som personen køber – for hvor får folk dog pengene fra?

Kommentar af LIPSWISHKISS

Orv mange tak :) Kender rigtig godt det med ikke at have nogen penge, og endnu bedre det med at ha lyst til en hel masse ting…! Men pga. shoppe stop har jeg indtil videre bare fundet nye kombinationer med mit tøj i skabet, og selv om jeg ikke er stolt at det (men jeg er glad for det) så har jeg en kæmpe garderobe fyldt med tøj, så jeg burde være dækket ind på alle tænkelige områder.. (bare ikke bouclé jakke og ruskinds vest og nederdel hmf).
Jeg er glad for at du læser med, forstår heller ikke hvordan alle de andre bloggere kan have råd til så meget – men vil gerne vide det :)! Og ja jeg bestræber mig på at have en blog der handler om meget forskelligt også, men påfaldende meget omsko, tøj og kage :D
Og ja jeg vil også gerne være prinsesse, sig lige til hvis du finder et sted hvor man kan blive det!!!
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Haha.. Det er sgu sejt nok at du kan overholde dit løfte.. :) især når dividedexclusive kommer .. Jeg kunne ikke lade være og har nu bestilt ruskindsvesten .. hm.

Kommentar af lesdeuxfilles

Uhh jeg må indrømme at jeg havde det meget svært i h&m men jeg er glad for at jeg endnu ikke har brudt mit løfte og det er rigtig dejligt ned så mange søde kommentarer!! Og selv om det lyder helt mærkeligt er jeg rigtig glad for at høre at du har købt Vesten – den r nemlig super flot, så tillykke med den, jeg er nemlig nået til at finde glæde i at høre om andres køb! HHahaha.
Kh frede

Kommentar af fredesblog

Hej Frede. Hvor er det sejt :) Der er jeg desværre ikke nået til endnu.. Jeg kom jo til at købe lidt, selv om økonomien er i bund denne måned :)

http://fifthopinion.wordpress.com

Kommentar af fifthopinion

Nederdelen må ejes!

Tak for sidst frederikke, det var fedt lige at støde ind i dig sidst på Jolene.

/Sif

Kommentar af houseofpumpkin

SIF! Ja det var, blev ubehageligt fuld, så den aften har jeg bare streget.. :)
Ja nederdelen har jeg hede drømme om, men før den lander i mit skab, skal lommerne lige fyldes med guld :(
Håber du har det dejligt!
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Åh jeg kender det alt for godt!

Ja jeg har det på PRÆCIS på samme måde jeg blev også MØGSTIV og endte til en efterfest på Christinia hvor jeg festede til den lyse morgen!

Ja ilm. Håber at støde ind på dig igen ude foran jolene hvor du råber HOUSEOFPUMPKIN haha.

Kommentar af houseofpumpkin




Skriv et svar

