Fredes Blog


Tøj og morgenmad
24/09/2009, 19:21
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

P1080451fredesblogLidt skævt og lidt bitter mogens, men jeg er glad inden i, er nemlig på vej op for at spise de kager der ligger i posen mmm!

Jakke fra DANSK, skjorte fra Acne, jeans fra Filippa K, sko fra Gardenia, mobil dims fra Nué og taske fra Bon Goût.

Og her er min morgenmas: bagel med MEGET cream cheese, kaffe og grape frugt.

P1080450


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hvordan i al verden kan du leve af det?

Kommentar af Sigrid

Altså leve af kage? Det gør jeg heller ikke – men jeg spiser meget kage, men også meget ‘rigtig’ mad :)

Kommentar af fredesblog

Ps jeg supplerer med mere kaffe, vand og frugt på jobben:) for du har ret at det ikke holder mere end et par timer med nagel og nes kaffe :)

Kommentar af fredesblog

Du ser SÅ cool ud!:-)

Kommentar af ginajaqueline




Skriv et svar

