Fredes Blog


Pointer i love you
24/09/2009, 19:27
Filed under: Uncategorized

Måske er det gjort klart at jeg elsker sko?
P1080418fredesblogpointer
Og de her er ingen undtagelse!
De er lige Frede og jeg ønsker mig dem i julegave i str. 37, tror de koster omkring 600 kr. og kan købes i I LOVE på Elmegade.
Øv de ville være fine med opsmøgede jeans og Marks stribede skjorte..!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Shit de er lækre. Det er lige sådan nogle jeg ønsker mig :D
Lækker blog :)
//Line
http://www.roemarken.blogspot.com

Kommentar af Line




Skriv et svar

