Fredes Blog


Jeg har sagt det før og jeg siger det igen…
23/09/2009, 20:00
Filed under: Uncategorized

Foto 446

Jeg har lidt travlt og det går desværre liiiidt ud over bloggen, da jeg sjældent når at få taget billeder og derfor ikke har så meget at vise jer – men liige om lidt burde jeg have lidt mere styr på det her liv og dermed også lidt bedre tid!

Men i dag har faktisk været sådan en dag hvor jeg vælger at bruge et godt jydsk ord – TRÆLS!

Jeg startede lige hele lorte-karma dagen med at åbne en coca cola (der havde været med på cykeltur) så den sprøjter ud over det hele…! meget irriterende! derefter prøver jeg at drikke af coca colaen – spilder ned ad mig selv….! igen meget irriterende! og så vælger jeg så at vælte coca colaen ud over det hele igen!??!? åhhh jeg var så træt af mig selv.

Nå men jeg brugte eftermiddagen ude i et fotostudie i Vermundsgade og ud over at spilde cola hele tiden, var det rigtig hyggeligt at hænge ud med Andreas som lavede nogle ting til Euroman.

Efter en lang cykel tur og feel-good indkøb af aftensmad ligger jeg nu i sofaen med night time the, B&J’s is, computer og min dejlige kæreste der læser kloge åge bog.

Livet er nu meget rart selvom min ene arm dufter/lugter af coca cola.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

hey – super seje briller! hvilken model er det??
skøn blog!!! :)

Kommentar af cecilie

Hej Cecilie, de er fra marni.. ved ikke modellen, men gå i Poul Stig, de har mange flotte!
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

