Fredes Blog


Dear Penfield
23/09/2009, 21:25
Filed under: Det ønsker jeg mig

frede_penfield1frede_penfield2Foto: Andreas T. Herring

Åhh i dag faldt jeg head over heels for denne her dejlig varme jakke fra Penfield.

Den er faktisk til mænd, men tænker at jeg kan slippe afsted med en str. S måske?? den koster 2500kr. hvilket jeg synes er en rigtig god pris for en praktisk og virkelig pæn vinterjakke. Elsker de ternede detaljer og det lyse for.

Dog er der jo shoppestop i fredeland, så håber den stadig er i Norse når jeg må shoppe igen og har noget guld.

KH

Frede


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Den er virkelig lækker!! Jeg søger også en god vinterjakke fra Penfield. Det er bare svært….

Kommentar af Maria Lim

Åhh jeg ville ikke kunne vælge!? men desværre og meget heldigt sætter min penge pung en stopper for den sag.
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

ja, de er lidt(for)dyre.. haha, det kan jeg slet ikke overskue!! Det blir en anden vinterjakke! God weekend.

Kommentar af Maria Lim

Leder i efter Penfield check http://www.urbanclothing.dk 10% facebook rabat gives

Kommentar af Joel

Sig mig lige hvor du har købt de FEDE briller? Totalt craving..

Kommentar af Elise

Hej Elise,
De er fra Marni, købt i Poul Stig :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

