Fredes Blog


Aussie
23/09/2009, 20:30
Filed under: Det kan jeg lide

large-luscious-long-shampoo

Jeg ville ønske jeg kunne vise på et billede hvor blødt mit hår er lige nu – men det kan jeg ikke!

Så det bliver på skrift – jeg siger jer det er blødt og det er det pga. Aussie Hair, mine nye yndlings hårprodukter.

Jeg er ikke en produkt haj, der kender alle de nye og smarte og seje produkter om ikke engang er kommet inden for landets grænser – derfor er det højst usædvaneligt det her :) Altså at jeg flipper over shampoo!

Men jeg fik lov til at få en serie fra Aussie Hair der hedder Luscious Long, sejt navn ik? som jeg nu har prøvet et par gange. Det er virkelig godt. Mit hår bliver utroligt blødt og let at have med at gøre, uden at det klasker og ser fedtet ud, som det let kan komme til hvis jeg bruger balsam. Der ud over slår jeg ikke ud af de her produkter, og det er jo en god ting! Så det er altså top $!

I serien er der shampoo og balsam og så en 3 min kur, som jeg endnu ikke har prøvet – har aldrig 3 min. ekstra om morgenen, så det bliver nok engang i weekenden.

Tjek de andre serier og meget mere ud her www.aussiehair.com


7 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg har kuren, og den er fantastisk :D. Den dufter af lyserødt bublegum :D

Kommentar af Julie J

ja præcis! det er så lækkert.

Kommentar af fredesblog

Jeg bruger også både shampoo og balsam fra dem. Elsker det, man får virkelig det blødeste hår :)

Kommentar af fifthopinion

Tjek evt. min blog: http:/fifthopinion.wordpress.com

Kommentar af fifthopinion

Jeg har kuren. Maria fra Modemedmere havde 100 stk hun gav væk for ikke så længe siden.
Den er super (kan god ikek lig duften) og den behøver slet ikke sidde i de 3 min.
Min sidder i mens jeg skummer mig ind ell lige fikser ben. Og har kun haft super resultater.
Der er dog desværre en masse ikke så sunde ting i deres produkter.

Kommentar af carocat

Hej Carocat,
Ok jamen det lyder da meget overkommeligt :)
Nej det er ret ærgeligt med ingredienserne, dog tænker jeg meget over hvad jeg bruger af produkter til hverdag og derfor følte jeg at jeg liige kunne snyde de her ind – uden for meget dårlig samvittighed. Jeg vasker også kun hår en gang om ugen – tænker at det mindsker mit forbrug bare en lille smule :)
Men tak for tippet!
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Faldt lige over din blog, den er fin:-) Og især dette indlæg over Aussie produkter. Jeg har godt kunne tænke mig at høre hvordan den er fra nogen der har prøvet den.. Ikke fordi den er så dyr, men jeg er lidt fattig, og gad ikke igen igen at købe en shampoo der ikke fungere til mit hår. Mit hår er nemlig så tørt, men klasker bare hurtigt af pleje shampooer.. Så cool, vil jeg købe næste gang jeg ser den..

Kommentar af Ditte




Skriv et svar

