Fredes Blog


Inpirationa
19/09/2009, 20:27
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

P1080438fredesblog

Jeg elsker magasiner og elsker at kigge dem i gennem, lægge dem væk, finde dem frem igen og læse og kigge dem igennem igen igen.

Jeg læser ikke noget magasin helt religiøst, bortset fra NYLON – det er mit aller aller yndling, så det har jeg abonnement på (tak mark). Jeg elsker at gå ned i magasin eller et andet sted med et rigtig godt udvalg og så bare kigge og stille og roligt finde frem til at par stykker jeg vil købe… Det er sjældent at jeg går specifikt efter et bestemt magasin og jeg køber heller ikke et magasin bare fordi at det plejer at være godt… Jeg går bare udfra forside og om det lige fanger mig, så jeg er et let magasin offer :)

I går faldt valget på I-D og POP – begger med rigtig fine forsider og (selvf.) rigtig spændende indhold.

Jeg har desværre kun haft tid til at kigge dem hurtigt igennem, men faldt for den famøse blogger Tavi på forsiden af POP og glæder mig til at læse interviewet med hende.

Nu har lige lige spist dejlig mad og dejlig fransk tærte, Dirty Dancing er i fjerneren og jeg er ved at være godt klar til sofa og the.

God lørdag aften!


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hey Frede.

Ved du, hvad koster det at have abb på Nylon? Bliver det sendt fra USA?

Kommentar af Stine

Hej Stine,
Jeg tror det er omkring 200 kr for at halvt år… men er ikke sikker fordi jeg fik det i julegave af min kæreste. Men tjek nylon.com :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

