Fredes Blog


Jeg har meget om ørerne
17/09/2009, 22:57
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

Foto 443fredesblogIngen negativ feeling, er bare træt og sur på min computer og wordpress lige nu…

ok fedt nok har lige lavet et indlæg som er forsvundet – laver det igen i morgen, nu er jeg altså for træt….

But i love my new shoes <3


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg troede, der var shoppestop i noget tid endnu???

Kommentar af HL

Hejsa HL,
der er stadig shoppe stop og har ikke brudt det endnu :)
kH
Frede

Kommentar af fredesblog

Det er ret sejt og standhaftigt… Især med det her vejrskift, man får den vildeste lyst til at rive al strik ned fra hylderne!!!

Kommentar af HL

HL: det er vildt hårdt! og ja jeg vil ha alle strik i verden og jeg sys hele tiden jeg liiiiige mangler endnu en kjole eller hat eller ?! jeg sys det er virkelig svært og jeg har virkelig opdaget hvor meget tid jeg egentlig bruger på at planlægge tøjkøb :D
Men jeg er stolt over at jeg har klaret det so far!

Kommentar af fredesblog

hov, var det ikke dig der var på shoppestop indtil okotber? bukkede du under? hehe.
jeg havde også en plan om nada shopping i hele september, det holdt i 4 dage, indtil jeg stod i zara med den fiineste coco duffel knockoff, så kunne jeg alstå ikke resiste the temptation. og derfra er det bare gået nedad bakke. hvem der bare havde noget af det dér selvdisciplin. :)

Kommentar af karla

Hej Karla,
Jeg har stadig shoppe stop og har holdt det indtil videre – har ingen planer om at bukke under, jeg ved jeg kan klare det.
Det er dog hårdt og jeg bliver tit fristet, men jeg har klaret det so far :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

