Fredes Blog


Bam bam bam bam og vinderne af smukt og glansfuldt og mindre elektrisk hår er:
16/09/2009, 18:21
Filed under: Det kan jeg lide

Ih hvor er jeg glad for alle tilmeldingerne til konkurrencen – i’m not the only one with crazy hair!

Det har virkelig været sjovt og sejt at se diverse tosse hår billeder og jeg har trukket på smilebåndet et par gange, men det har sgu da været svært at vælge 3 vindere…. Men jeg har nu efter riiimlig meget betænkningstid fundet 3 vindere af Braun Satin Hair Brush, som jeg håber bliver glade.

YAYAY!

Jeg har tilladt mig at smide billederne op, da det var en del af konkurrencen.

Foto 33fredesblogAsta

Billede009fredesblogJanne

Foto 90fredesblogLaura

I er vinderne af den mega seje børste :)

Tillykkke og mange tak for alle tilmeldingerne, jeg kontakter jer på mail så i kan få jeres præmie!

<3 Frede


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

JAAAAAA!!!!!!

Kommentar af Asta

Årh hvaaad, maand!
TAK! :D

Kommentar af Laura

Åhh hvor sejt – vinder ellers aldrig noget :) Super TAK!

Kommentar af Janne




Skriv et svar

