Fredes Blog


Mondayayay
14/09/2009, 15:24
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

P1080397fredesblog

P1080401fredesblogBukser fra DANSK, Hanes undertrøje, Cardigan fra H&M, Sko fra New Balance og halskæde fra Mensch.

Mark er kommet hjem fra rustur – jeg har savnet ham helt vildt!


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hej Frede.
Hvo’en kan det være, at du har så meget fedt tøj fra Mensch og Dansk? Arbejder du der?

Kommentar af anja

Hej Anja,
Ja jeg har faktisk arbejdet for DANSK og Mensch i næsten 5 år – lidt on/off dog, men er lige begyndt for alvor igen :) Så derfor har jeg opbygget mig en solid garderobe af DANSK tøj og det er et af mine yndlings mærker – de laver simpelthen alt fra hverdagstøj til festtøj, og alt ind imellem!
:)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Fedt! Hvorledes arbejder du så for dem?

Kommentar af anja

Hej,

Fine bukser, ved du hvor man kan købe dem henne?

Kommentar af Laura

Hej Laura,
du kan købe dem i Mensch på Peder Hvitfeldt stræde nr. 4 :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

