Fredes Blog


H&M og Vagabond makes my day og husk konkurrence!
11/09/2009, 17:05
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

P1080380fredesblogP1080381fredesblogDet her er hvad jeg havde på i dag, eller jeg har det faktisk stadig på…

Kjole fra H&M, havde lidt glemt den, men pga. shoppe stop fandt jeg den lige frem og kom i tanke om hvor glad jeg er for den!

Og de her er virkelig mine bedste høje støvler for tiden, de er så behagelige at have på, det er utroligt! Vagabond sko fra Riis Sko i Galleri K.

PS læg mærke til håret – Braun Satin Hair Brush! I kan vinde den ved at sende et  billede af jeres vilde hår til fredect@gmail.com, skriv konkurrence i emne feltet og navn i mailen. Go go go!


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hvor meget gav du for dem? :)

Kommentar af Emilie Iman

Hej! uhh det var omkring 5-600 da det er en kollektionsprøve, men de kommer i butikkerne i løbet af en måned, de kan fås hos Riis sko i galleri K :)

Kommentar af fredesblog

Hej
Hvad hedder modellen på skoene?
Og ved du, hvornår de præcis kommer i butikken?

Kommentar af signe

Hej Signe,
Jeg ved desværre ikke hvad den hedder eller hvornår præcis den kommer i butikkerne. Men hvis du ringer til Riis sko i Galleri K 3315 3344 ved de 100% hvad den hedder og hvornår de får den hjem – også i hvilke farver osv.
Håber det er hjælp nok – ellers er du mere end velkommen til at skrive igen :)!
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

