Fredes Blog


Hej mamma, jag älskar dig så mycket
11/09/2009, 16:57
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

Jeg skal til Stockholm med min mor og lillebror! Jeg glæder mig så meget, har aldrig været der før og håber det bliver fantastisk.

Jeg glæder mig også til noget kvalitid med mamma og lillebror, så det bliver dejligt uanset hvad.

P1080376fredesblogLige om lidt kommer der et billede af min nye yndlings kjole og så laver jeg pasta med laks og ser mere tv, læser costume, woman, eurowoman og politiken – that’s a friday night! NOT jeg skal til fest på BEC senere. wuwuwuw!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

