Fredes Blog


Onsdags snack
09/09/2009, 16:50
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

Har vovet mig uden for i dag, havde ellers bestemt mig for en ‘inde’ dag, meeeen igen da jeg så 3 fyre holde mini distortion på Sdr. Boulevard kl. 11 tænkte jeg at jeg hellere måtte gå ud og få lidt frisk luft, så jeg ikke ender som dem :)

P1080267fredesblogEfter meget overtalelse fik jeg Mark til at tage et billede af mit tøj i dag. Skjorte fra loppemarked, Cheap Monday Jeans, Stærk moccasiner og taske fra Bon Goût.

P1080268fredesblogog her er et lille billede af min eftermiddags snack, Laks med cream cheese og ruccola! Nå ja og et stort glas æblejuice :)

P1080272fredesblogNu ser jeg venner og rydder op, det er meget hyggeligt.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

