Fredes Blog


NO SHOPPING
08/09/2009, 07:33
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

P1070767fredesblogKjole fra DANSK, jeans fra Tiger og sko fra Vagabond fra Riis sko.

Jeg må ikke shoppe fra d. 8. September til d. 14. Oktober, bortset fra fødselsdagsgaver og lign. Dvs. ingen smugshopping af strømpebukser i netto, hårelastikker, øreringe osv. NO SHOPPING for Frede!

Jeg har et dejligt klædeskab fyldt med tøj og jeg har alle basis ting, eller i hvert fald de fleste, og i nogle versioner, der er anvendelige, derfor behøver jeg ikke mere. Jeg Havde et mål, nemlig at få en stor taske til hverdag – den fandt jeg i weekenden på loppis til 40 kr.

Det her er et forsøg som giver mig lidt kriller i maven, det er jo vildt lang tid og hvad hvis der kommer noget flot og uundværligt i butikkerne??

To bad, i’m not gonna get it!

Jeg håber jeg kan klare det, for ud over at jeg ikke hiver unødvendige ting med hjem, der fylder, så sparer jeg også penge :) og genfinder sikkert glæden ved en masse andre ting i garderoben!

Dog er der noget som vil komme til at ligne nye ting, men det er ting jeg har erhvervet mig før fx et par sko jeg har bestilt og så noget tøj fra mit arbejde jeg har bestilt – men de ting er kalkuleret med i forsøget, så jeg snyder lidt alligevel!

Nå men wish me luck, første dag here we go!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

