Fredes Blog


no shopping dag 1
08/09/2009, 21:28
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

Jeg troede i dag ville være et free pass, lige hjem fra arbejde og bare uden om butikker og fristelser – men NEJ.

Jeg mødtes med Augusta, som syntes jeg skulle afprøves lidt, så vi lagde blødt ud med ParisTexas, hvor jeg aldrig alligevel har råd til noget, så den klarede jeg ved at stå i hjørnet og spise mit medbragte æble, mens Agusta købte den flotteste fjer halskæde fra Sowat….!

Videre i Weekday hvor jeg tilbragte tiden (altså mens Augusta prøvede og købte) på at snakke med Marco som arbejder der og ellers bare sidde, uden at gå rundt og kigge – skal jo ikke være for hård ved mig selv!

Der efter skulle vi i boghandleren, og det er et farligt sted, for bøger holder jeg meget af. Men som med tøj så har jeg også mange mange bøger og Mark har mange mange bøger, og jeg har en lang liste i hovedet over bøger som vi allerede har der hjemme som jeg skal have læst. Jeg ser bøger som en lovlig ting at købe her i forbuds måneden, men det er det ikke. Så selv om jeg havde lyst til at erhverve mig alle mulige forskellige bøger, så kom jeg tomhændet der fra. so far so good! Men må indrømme at jeg overvejer hvordan jeg kan slippe afsted med at få lagt ting til side i 1 mdr. det tror jeg ikke at nogen butik ville gå med til :D

Vi sluttede af med en dejlig Milkshake på Granola og god shoppingsamvittighed.


7 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Ja, det var en nice dag. Og jeg elsker mine ting og du må gerne låne dem, hvis du vil :)

Kommentar af Augusta Glahn-Abrahamsen

Må jeg spørge hvad halskæden kostede? Er lidt forelsket i den, men tør ikke gå ind i ParisTexas hvis jeg nu bliver helt head-over-heels i den og bare MÅ have den. Tænkte at det var smart at vide hvad den kostede på forhånd….

Kommentar af Marie

Hej Marie,
tror den kostede 450 kr. eller der omkring :)
Den er virkelig flot og totalt pengene værd!
Held og lykke
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Hov, det er jo (næsten) ingenting. Så tør jeg jo godt – weeee!

Kommentar af Marie

Præcis, afsted med dig :)

Kommentar af fredesblog

Uha det lyder hårdt! Held og Lykke, det er for sejt, hvis du kan komme igennem en måned uden at shoppe! :)

Kommentar af LIPSWISHKISS

Tak :) Det er lidt nedern allerede, men jeg skal holde ud! ellers er der altså noget galt :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

