Fredes Blog


Frede holder konkurrence om hår.
07/09/2009, 22:06
Filed under: Det kan jeg lide

Brush_PR_4_(1)_(1)[1]fredesblog

Jeg har fået lov til at prøve en sjov ting, eller faktisk to, det ene er at jeg har fået lov til at prøve et nyt produkt fra Braun, nemlig Braun Satin Hair Brush. Den anden ting er at der for første gang bliver afholdt en konkurrence på Fredes Blog, hvilket jeg synes er meget spændende!

Først skal tager vi lige børsten.

Braun Satin Brush kan nemlig noget ret sejt, i hvert fald i min hår-verden, den kan nemlig med børstestrøg give skinnende hår og ved hjælpe af en ion-spreder i børstens kernen afhjælper statisk hår, sejt ik?

Jeg syntes det lød lidt vildt, så jeg skulle selvfølgelig prøve den af. Jeg synes den hjælper på mit hår, som ellers ikke er glad for hårbørster og det letter mine morgener en del, da jeg ellers plejer at skulle vaske – tørre – føntørre – børste – glatte og så bruge lidt hårprodukt (aner ikke hvilken slags, tror det er noget style paste?!) før at det ser nogenlunde ud – derfor har jeg for det meste en kæmpe ustyrlig knold på hovedet, ahha.

Altså for bare at gøre det lidt lettere kan i se før og efter billeder her.

P1080262fredesblogHer har jeg vasket og føntørret mit hår og jeg står ikke med ryggen til :)

P1080263fredesblogDet her er så efter en omgang børstning, med Braun Satin Hair – jeg synes det ser meget godt ud!

Nu skal vi til the real deal, nemlig KONKURRENCE!

Fredes Blog udlodder 3 x Braun Satin Hair Brush, til de tre af jer der har det vildeste hår.

Det vil sige at du skal sende et billede af dit vilde hår – dermed også grunden til at du skal vinde den magiske børste – i en mail til fredect@gmail.com, med ‘konkurrence’ i emnefeltet, inden d. 15. september 2009 kl. 17, du skal også skrive dit navn:)

Ud fra billederne vælger jeg 3 vindere, altså dem der har det vildeste hår, som alle får tilsendt en Braun Satin Hair Brush, det er sgu da sejt.

Glæder mig til at høre fra jer!

Vi brushes <3 F


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

[…] Frede holder konkurrence om hår. […]

Pingback af Konkurrence « Fredes Blog




Skriv et svar

