Fredes Blog


The girls are taking over China, India and Australia.
06/09/2009, 20:11
Filed under: Uncategorized

Bodil og Christina, mine to kære kaffe veninder gennem det sidste år, rejser i morgen ud i verden. I fredags holdt de farvel fest på Flisen. Vi startede med en hyggelig og dejlig middag hos mig, hvor vi fik lagt stilen med GT’s, kunstige vipper og masser af læbestift, med Robyn og Medina i baggrunden og med en sodavandsflaske med endnu mere GT i drog vi mod Flisen kl. 21!!!!! Drengene havde holdt RISK tunering og landede i hold, nogle lettere udklædt (se billeder :)).
Det var en rigtig dejlig aften og det betyder kun at jeg kommer til at savne dem mere, men glæder mig også så meget til at høre om deres tur undervejs. Må indrømme at fik meget våde og blanke øjne i går da jeg krammede dem farvel på Axeltorv.
P1080215fredesblog
P1080221fredesblog
P1080222fredesblog
Piger pas på jer selv, jeg venter på Granola når i kommer hjem <3 F


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

