Fredes Blog


Mere Gina.
03/09/2009, 21:08
Filed under: Det kan jeg lide

Jeg var i GT den anden dag og fandt udover en flot sort kjole også de her 2 ting som jeg ikke liiige kunne lade ligge, da de lige så stille kaldte på mig…. FREDE!! FREDE!!!

P1080203fredesblogP1080192fredesblogTror nu alligevel at det er nogle gode køb, eller det håber jeg! Tror jeg vil prøve at putte ringen i en halskæde, har noget med ringe i halskæder for tiden, ved ikke hvad det er?!

Jeg er meget træt, tror det er alle de nye indtryk og spændingen ved at starte et nyt sted, nu putter jeg mig et sikkert sted og hviler mig.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

