Fredes Blog


Gina, you are so hot.
03/09/2009, 20:46
Filed under: Det kan jeg lide

Her mener jeg faktisk Gina Tricot, men men men jeg mener faktisk også hende her, det er dog en anden historie.

I dag har jeg været på arbejde og da jeg havde fri tog jeg med to af mine nye søde kollegaer til Gina Tricot presse duttelut hos Mildh, pyhhh der kommer mange fine ting lige om lidt. Det er jo det der er så hot ved Gina Tricot, der er altid noget nyt, noget flot og noget jeg bare går forbi – elsker at gå og rode stativerne igennem og så finde en eller anden helt genial ting til 199 kr. Ja tak!

Det var dejligt og hyggeligt med en masse rare mennesker og lidt lækkert mad, and i like that!

Jeg mødte Fiona Jane som altid ser lækker ud og i dag var ingen undtagelse. Så fik jeg også lidt ondt i maven da jeg så M!’s moderedaktør i de flotte Acne Atacoma, som jeg bare drømmer om 24:7…

P1080201fredesblogSpasser version af drømme Atacoma og leopard sko, tilgengæld sidder de på nogle af de sejeste damer!

P1080195fredesblogThe spotding.com lady, Fiona Jane.

P1080202fredesblogEt lille sneak på GT.

P1080204fredesblogOg så var der denne vilde clutch i en fin goodie bag, den er helt vild!

Tror den bliver populær hos mig! Tak GT og Mildh.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

uhh, er clutchen fra gina tricot? den er super fed!

Kommentar af Mona

Woe, den clutch er fed!!

/Jeanett
http://jeanettd.blogspot.com

Kommentar af Miss Jeanett




Skriv et svar

