Fredes Blog


how great is life?
01/09/2009, 20:50
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

fredesblogNogle gange går det op af bakke, sådan rigtig op af bakke med et tungt læs og intet mål i sigte, men så pludselig vender det og målet kan ses, læsset forsvinder og på et split sekund har jeg rulleskøjter på og på vej frem med medvind i ryggen. Dejligt.

Jeg begynder at arbejde som modeassistent hos magasinet Woman og så begynder jeg at arbejde som PA og blogger hos DANSK of Denmark. Det er lidt to sider af denne her fantastiske branche som jeg prøver at kante mig ind i, og jeg tror det bliver fedt at få noget erfaring. Jeg skal beskæftige mig med de ting jeg elsker meget højt; tøj, sko, mode, styling og så holde orden og blogge en hel del, det er lige mig! Udover det så har jeg en masse ting i ærmet til bloggen, som så småt vil dukke op i løbet af de næste par måneder, det bliver spændende og sjovt, håber jeg!

Alt det her + en masse andre ting er grunden til lidt stilhed her på bloggen, men nu er jeg tilbage med fornyet energi og meget mere at byde på.

<3 F


12 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Tillykke tillykke :) Lyder helt fantastisk… Så skal du ud på Benjamin, de har verdens bedste kantine :)

Kommentar af Mette

Ohh i know, den er så god! Det er mit drømme job jo, så jeg er så spændt og glad :)

Kommentar af fredesblog

Hvor sejt Frede!! Woman er meget heldige! Jeg er misundelig….på Woman.

Kommentar af Edith

Ahahaha du er sjov Edith, fin side du har, får helt lyst til en personlig styling!

Kommentar af fredesblog

Jeg glæder mig super meget til at følge dig herinde. Du fortjener det helt sikkert. Stort tillykke :)

Kommentar af Katrine

Tak kathrine! Du er sød :)

Kommentar af fredesblog

Glæder mig til at se dig i mit womanblad:)!

Kommentar af Ditte

JAA det er meget spændende :)

Kommentar af fredesblog

Tillykke Frede.. hvor er det dog fantastisk :)

Kommentar af Mie

Tak!

Kommentar af fredesblog

Hej!
Må man spørge hvordan du fik fat i jobbene? det lyder jo helt fantastisk:)

Kommentar af nathalie

Hej!
Ja da :)
Jeg hørte om jobbet på WOMAN og var heldig at komme til samtale og så gik det heldigvis godt :) Jeg har arbejdet for DANSK pigerne i næsten 5 år nu, og så passede det rigtig godt med at de have brug for noget mere hjælp og jeg lige stod og manglede :)
Så det er bare sådan at det er gået! Håber det er svar nok, ellers må du endelig skrive igen:)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

