Fredes Blog


Vice fest med bål i tønder og røde drinks
30/08/2009, 20:17
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på, Venner

P1080154P1080147P1080150P1080151P1080152Her er lidt billeder fra i fredags, det var en sjov fest som startede med lidt for mange drinks hos mig med Kusine, flotte lotte og glimmer Olivia :) Der efter blev det til ubehageligt mange drinks, søde klamme drinks! Men jeg var i godt selskab og min aften blev kun bedre da jeg mødte William og Kaave (se billede serien) som sad udenfor med David og veninde. Vi varmede os ved bål i tønder og smuglede drinks med uden for. Senere kom Mark og Stefan forbi og kl. blev maaange før jeg stavrede hjem ad. Kørte 80’er stil med mint tee og Camp Beverly Hills cardigan, men havde et twist af nutid med små øreringe der ligner iPhones, fik dog ikke lige et billede af dem :( kommer en anden dag!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

