Fredes Blog


That is SUPREME
30/08/2009, 15:31
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

Jeg kan rigtig godt lide SUPREME, desværre laver de kun tøj til mænd, men jeg har alligevel lige fundet et par faves frs AW09 som måske godt kunne integreres i min garderobe til vinter. Huerne ville være seje til et lidt for damet og voksent sæt og skjorterne med et par stramme jeans og mine Vagabond wedges, et voila!

Jakkerne er nok lidt for drengede til mig, men måske i en lille størrelse? har i hvert fald været glad for min Whyred jakke som er til mænd, det er som om at hvis jeg skal finde en praktisk jakke er der et lidt mere spændende udvalg i drengenes afdeling.

Og så har Supreme lavet undertrøjer og tee’s med Hanes, som er mit yndlings undertrøje mærke, Supreme FTW!

Uanset kan der tjekkes mere Supreme ud her.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg elsker også SUPREME! Det er selvfølgelig ærgeligt der ikke findes pige modeller, men på den anden side er jeg bange for deres design vil blive for “tøsset”.. For det fede ved SUPREME er jo det er drenget, synes jeg- Men vi kan sagtens gå med tøjet, bare fold ærmerne op og gå med et smil!!

Kommentar af Maria Lim

Maria! Lige mine ord, hvor er det dejligt at du har det på samme måde :)
Supreme FTW!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

