Fredes Blog


Loppe
30/08/2009, 19:16
Filed under: Uncategorized

lillebrorfredesblog

loppefredesblog

I lørdags var jeg til gadefest og havde loppebod med min storesøster, trods ekstreme tømmermænd og kun 2 timers søvn, var det vildt hyggeligt og jeg fik solgt ordenligt ud af mine sager. Mig og Sara fik besøg af mine kusiner, fætter, moster, mor og vores lillebror Victor, som på billedet sporter sin mega flotte Acne skjorte og Morfars hat :)

Der var pølsevogn og slushice maskine, ponyridning og hoppeborg! Senere tog mig og Mark forbi Saxogade men det var lidt koldt, så hjem under dynen med chokolade og the og film.


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

flot fyr18

Kommentar af Victor




Skriv et svar

