Fredes Blog


you got me right in the heart milkshake.
26/08/2009, 21:15
Filed under: Det kan jeg lide, Uncategorized

fredesblog
Efter den sunde morgen snack trængte jeg til en appelsin milkshake og Bodils gode selskab på Granola – så det blev det til og det var hyggeligt!
Nu havde jeg jo spist sund morgenmad og alt for store forandringer i mit iv skal ske gradvist.

PS hvis der findes en ting på denne jord som altid kan få mig i godt humør, så er det sådan en milkshake, det er simpelthen den bedste i universet – lov mig at smage den, jeg bliver i hvert fald et bedre menneske af den (og tykkere).


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

