Fredes Blog


50.000 +
26/08/2009, 21:44
Filed under: Uncategorized

fredesblogFrede der tænker – sådan sidder jeg sltid og tænker, ALTID! :)

(tænker på om det her indlæg er plat eller om det er meget fint?)

Nu er bloggen nået over 50.000 besøgende, hvilket jo er riiiimlig mange besøgende i de 6 mdr. jeg har haft bloggen – det synes jeg i hvert fald (kender ikke 50.000 mennesker, min familie og mine venner som jeg har lagt i benlås for at læse min blog er dog ikke såååå mange).

Derfor vil jeg virkelig gerne sige tak, selvom det er lidt underligt, men det er rigtig rart med så mange der klikker ind og jeg elsker at der er kommentarer jeg kan svare på, så jeg også har noget læse stof!

Uanset vil jeg gerne benytte 50.000 lejligheden til at give frit slag for ris/ros og spørgsmål, hvis der er sådanne gemt et sted i cyberspace.

Det er så dejligt at have læsere og vil jeg rigtig gerne imødekomme evt. ønsker, altså hva’ ka’ i li’ og hva’ er ik’ så spændende at læse om osv.

Jeg håber i har noget på hjertet, ellers har jeg nok noget jeg kan skrive om, håber jeg (bide negle, bide negle!!!).

Peace out/ one love/ ciao/ F


11 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Tillykke smukke, rigtig dejlig og hyggelig blog.

Kommentar af Fiona Jane

Jeg synes din blog er rigtig god. Det er dejligt underholdende og fornøjeligt at læse dine indlæg.

Det er skønt (!), at din blog indeholder mere end blot mode. De hverdags-agtige indlæg er rigtig hyggelige – og skønt med en blog, hvor der også skrives om glæden ved mad..!

Ja det var masser af Ros. Ved ikke helt hvad Ris skulle være..
Lidt mere ros: Synes det bedste nok er, at din blog virker meget reel og ærlig.

Hilsen Little J

Kommentar af Little J

Byen Bedste Blog = Fredes Blog

Kommentar af Mads w

Tillykke!:)
Din blog er super, jeg vil ha’ mere, mere, MERE!:D

Kommentar af Ditte

Jeg synes at du er skøn :)

Kommentar af Mie

hej frede. det er os som takker..læser rigtig mange blogge om mode og synes din er en af de bedste fordi jeg kan bruge den til noget dvs. du er oprigtig, fortæller hvor tingene er fra og finder nye fund…ikke bare lægger billeder ind fra modeserie og har en oprigtig stil selv…ikke wannabe something. bliv ved. møs Rikke

Kommentar af Rikke juul

Tillykke med de 50.000!! Det er virkelig flot!

Jeg vil sige at din blog er med til at give mig et smil på læben når man sidder helt krympet sammen og har lyst til at slette sin facebook fordi alt bare efterhånden er blevet så overfladisk.
Du bringer folk med hjem bag dine egne 4 vægge og det er både sjovt, underligt og personligt!

Big up’s for Frede!

Kommentar af Stefan

Sådan!!!

Kommentar af Kenneth Nguyen

den er skøn og ægte københavnsk – og det er du osse! dit univers er dejligt, afslappende og cool. and we love it

Kommentar af stis

Tillykke Frede! Succesen er velfortjent, dont change anything :)

Kommentar af Hr. Green

TAK! Sejt og dejligt og jeg smiler!! Haha!
I er søde <3 F

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

