Fredes Blog


bow that
24/08/2009, 15:32
Filed under: Tøj jeg har på

fredesblogfredesblogfredesblogfredesblog

Cardigan fra Celine, T-shirt fra H&M, jeans fra Cheap Monday og sko fra Shoe Biz.

I dag har jeg cyklet ud til nørrebro – langt ude på nørrebro, tilbage igen, til hellerup og så tilbage igen igen.

Jeg har lige fundet ud af at min yndlings cykelsti er ved søerne, i solskin og med Elton John i ørerne.


8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

elsker dine sko. :)

Kommentar af Mille

Yay! er også så glad for dem :)

Kommentar af fredesblog

Hvor har du købt cardigan’en og hvor meget gav du for den ?

Kommentar af Christina

Hej Christina,
jeg har fået den af min veninde som har arvet den fra hendes bedstemor.
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Hejsa.

Super fin blog du har dig.. ELsker at læse den.. :)

Vh Camilla

Kommentar af Camilla

Camilla! tak det er jeg virkelig glad for at høre :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Jeg elsker dit hår!

Gina

Kommentar af ginajaqueline

thanks! Gina, jeg er helt sikker på jeg så dig i mandags, kan det passe?

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

