Fredes Blog


Mentor’s nye Balance
19/08/2009, 09:01
Filed under: Det kan jeg lide

Jeg har ikke rigtigt holdt øje med sko mærket MENTOR før, men forleden dag da jeg gik forbi den gamle Wallace butik(R.I.P), opdagede jeg at der var nyt liv i den.

Det er så MENTOR der har åbnet en rigtig fin butik på Hyskensstræde og sat sammen med tøj fra Wood Wood, Happy Socks, Brixton hatte og New Balance sneakers, har de skabt et rigtig fint univers.

Alle MENTOR skoene er håndlavede og lige så er interiøret som er designet af Wegner.

mentor1

mentor2

mentor3

P1080062Jeg er allerede den lykkelige ejer af en Brixton hat som jeg varmt kan anbefale og happy socks er også så heldige at kunne varme mine fødder, men de der læder støvler fra MENTOR er jeg faktisk lidt lun på.

Butikken er stadig i gang med at blive fyldt med lækkert herre og dame tøj fra forskellige mærker, så hold øje der ude!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Lækkert

Kommentar af Asha




Skriv et svar

