Fredes Blog


Hallo! Taske, hvor er du???
16/08/2009, 15:30
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

Jeg er rigtig meget på udkig efter en taske.Det skal være en taske der er stor nok til en 13” computer, lidt notesbøger og dimser, den skal helst være i læder og kunne tåle lidt af hvert. Den skal helst ikke have børn og kunne lide lange gåture ved vandet. Er det dig??

Jeg har været forelsket et par gange, men desværre har uromantiske ting som penge og bankdamer været en hindring.

Min jagt er umulig, i know – men jeg håber at jeg med stærk tro og kærlighed kan blive ført sammen med min hjerteven.

Ok nok dating-annonce-sjov, the bottom line is, jeg har tittet lidt på et par tasker og her er de:

rika taskeRika tasken er min drømme taske, flot, klassisk, anderledes, sej og praktisk – den vil kunne holde mange år.

rika taskerDe her Rika tasker taler til mit indre frede-taske-gen, de er store og rummelige, lavet af canvas med læder detaljer og peace tegn og stjerne er lige mig – men den med peace tegnet kan ikke lukkes helt og derfor er jeg lidt i tvivl?? har nemlig et par taske med samme princip, men dem bruger jeg ikke så meget, men igen, den er på udsalg og hvis jeg tog mig sammen kunne jeg nok få råd til den!?!?. Den med stjernerne er bare skøn – no question!

I det seneste cover og eurowoman (tror jeg), lagde jeg mærke til en fin fin taske fra InWear, som jeg forleden dag lige smuttede forbi og så på. Prisen er god, 1500 kr. og den er virkelig flot irl. Desværre er læderet lidt tyndt og da jeg ikke er sååå god til at passe på mine ting, tænker jeg at jeg alt for hurtigt kommer til at lave ridser osv. men til prisen er den altså bare sååå flot – især fordi jeg missede Miu Miu fringe bag…!!!

inwear taskeWhat to do? Uanset skal jeg til at spare sammen :S


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Der burde ikke rigtig være nogen tvivl – Rika-tasken i læder! Den er jo guddommeligt lækker, praktisk og tilpas fancy.
Go go go!

Kommentar af Laura

Åh du har så ret – jeg må spare sammen, NU!

Kommentar af fredesblog

Hmm, jeg havde samme snak med min søster den anden dag. Hun er ejeren af meget fin rikataske med stjerner, og hun sagde, at den faktisk bliver helt utrolig tung, hvis bare man putter en bog i den. måske er det i virkeligheden bedre, at købe en knap så dyr taske, så har man også råd til flere, og kan skifte looks? kh

Kommentar af Blomst




Skriv et svar

