Fredes Blog


Feathersssszzzz
14/08/2009, 11:19
Filed under: Det kan jeg lide

Forleden var jeg som sagt forbi SPALT PR, hvor jeg udover de smukke støvletter fra Velour, faldt for en meget fin halskæde med fjer fra FNUBBU. Jeg synes det er et sjovt smykke som klart vil være sej til min vinter garderobe! – strik, fjer og læder -i like that combi!

P1080040Jeg fandt også de her Marc Jacobs briller som jeg syntes er ret fine, jeg har et par briller, men det giver jo lige pludselig en helt ny shoppe kategori!

P1080045Ser lidt tosset ud :)


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

