Fredes Blog


morgen!!
12/08/2009, 08:36
Filed under: Uncategorized

har lige haft morgenmads klub med Stis her hjemme, det er efterhånden for dyrt at gå på Granola 2 gange om ugen.
Det var hyggeligt og nu er jeg i tvivl om jeg skal få et par timer mere på øjet eller om jeg skal tage mig sammen og være vågen og ordne alle de ting jeg SKAL ha’ ordnet i dag??
Foto 365


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Ihh tusinde tak for go kaffe og hjemmebag fra dåse, det var så skønt, og jeres lejligheg er mindst lige så hyggelig som Granola!

Jeg er glad for at du har brugt dagen på at opspore de fantastiske støvler, øj gid jeg havde bare en 50 øre at gøre godt med!

Kommentar af stis

Ja er de ikke seje!
I want!!! må ned og prøve dem i butikken ASAP :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

