Fredes Blog


Mulberry x Eurowoman
10/08/2009, 16:24
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

I onsdags holdt Mulberry og Eurowoman mode show i Mulberry butikken i Østegade.

Det var et rigtig fint arrangement med målet om at samle penge ind til The Burma School Project, ved bla. salg af støtte armbånd og en auktion om Den sindsygt flotte Mitzy Hobo bag (argh.. havde ikke penge til at byde….).

Der var bobler og smil og et show med Mulberry A/W 09.

Fandt lige et billede på ew.dk af mig til eventet se det her

Jeg fulgtes med Danni som skulle tage billeder for cfweekend det var ret hyggeligt og vi fik taget en del billeder og snakket med en masse søde mennesker, OH YEAH!

Og jeg skal seriøst eje den pink leopard Mulberry Bayswater, SERIØST den er så flot, jeg dør! Men problemet er at jeg aldrig får råd til den, så jeg printer bare billedet ud i A3 format og klipper den ud.

P1070914Der var pyntet fint op med flotte sorte træer og klamme glimmer biller.

P1070915Og der var øl!

P1070924Og Danni tog masser af billeder.

P1070925Og min drømme taske! Ihh Mulberry, lad være med at lave så flotte lækre tasker der er lige til at spise! ØV!

Nu tager jeg min mand under armen og går over til svigermor med brækket tå og laver noget mad.

Vi blogges <3 F


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

