Fredes Blog


Fashionweekbvard
08/08/2009, 09:07
Filed under: Uncategorized

Så er det lørdag, pyha de sidste par dage har været fyldt med oplevelser og indtryk, så jeg er lidt træt i hovedet. I dag er den dag jeg har glæder mig mest til, fordi jeg skal til WE LOVE x DANSK eventet i show teltet i Gallery. Det bliver sjovt!
Jeg har set nogle shows og været til lidt forskellige events de andre dage, som jeg vil blogge om i næste uge, jeg skal bare lige have mine billeder i orden osv.
Nu vil jeg hit the road og fange mig en udgave af Dansk Daily!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

