Fredes Blog


I går
06/08/2009, 11:59
Filed under: Det kan jeg lide

Var en vild aften,og en god dag faktisk også!

Jeg startede med at se CIFF showet i bella, med dejlig frokost og kage :) Så tog jeg til Gallery for at se Minimarket – som klart er et af mine nye yndlings mærker- derfra tog jeg med Danni til Mulberry show og så lige hjem og til Soulland show og fest som var helt vildt sejt!

Jeg har ik så mange gode billeder fra dagen, men det har Danni, så når han sender dem poster jeg dem, med lidt bedre beskrivelse.

Men højdepunktet var KLART at møde Kate Lanphear, som er så smuk, sej og virkelig velklædt. Hun er sindsyg sød og jeg fik et total klamt FAN billede, but anyways! Altså!

P1070953


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg synes du ser sødest ud…

Kommentar af Stinne

:)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

