Fredes Blog


shit
05/08/2009, 20:19
Filed under: Uncategorized

en travl dag!
Har tonset rundt og er lige hjemme for at skifte tøj – nu er jeg på vej til Soulland show, det glæder jeg mig virkelig til, elsker tøjet selvom det desværre kun er til herrer.
Jeg skriver lige lidt mere uddybende om min dag i morgen.
Ciao amigos, olé olé
Foto 338


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

jeg synes det var helt fantastisk at få snakket lidt kager m dig til euroman og på mono. i følge min mening er der slet ikke nok kagesnak disse dage:)

Kommentar af signe

Åh signe, det var så hyggeligt og jeg var alt for fuld :)
Glæder mig forresten til at modtage kageinvite og undskylder for den meget upassende kommentar på Jolene, du ved hvad jeg snakker om ik? hihi

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

