Fredes Blog


Det var jeg selv ude om
03/08/2009, 13:31
Filed under: Uncategorized

P1070681
Jeg var helt selv ude om at jeg vågnede lørdag morgen med den styggeste hovedpine og trætte fødder, men det var det hele værd!
Fredag var jeg med Augusta og Maja på Mono bar til RUSKI for at høre no41 drengene vende plader og få danset lidt – lidt blev til meget og kl. 24 blev til kl. 4.30 for jeg kunne lukke mine øjne i min seng.
Det var en helt fantastisk aften med dejlige mennesker og god musik!
Men pyhhh…


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Girl, det var en dejlig aften med dig og Augusta! Hils hende!

Kommentar af Miss Maja

det var så fedt! jeg hilser!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

