Fredes Blog


RÅT
03/08/2009, 22:32
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på, Venner

I lørdags tog jeg til RAW med drengene, det var så fedt!
En meget ustruktureret aften der bare gik ud på at være kaos og danse med Stis, hvilket lykkedes meget godt.

Har et kæmpe blåt mærke på benet efter vi blev smidt ned fra et sted hvor vi stod og dansede og så satte jeg mig i nogle brændenæller, ikke rart!

Kl. 4.30 gik vi hjem af… kl. 5.15 var vi på trianglen og kl. 6.00 var vi hjemme… Der gik nemlig ingen toge, ingen busser og mit lorte mastercard cash virker ikke om natten! fedt nok!

P1070702

Jeg nedlagde lige Viggo bassen på Hellerup station.

P1070695

Teenage mutant ninja turtles – that’s what i call style!

P1070709

Daaaan M styrede mega meget.

P1070721Andreas og Tobystar og Michael

P1070727Shit Toby

P1070731Og Kenneth mødte jeg!

P1070741Og et sidste snap shot fra turen hjem.

Det var en rigtig god aften og tømmermænd er total undervuderet… NOT!


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Det var en del blogger du mødte på dinvej:-D

Kommentar af Kenneth Nguyen

Ah Frede – vi skal Tanza igen snarest muligt – selvom det er lidt farligt med dig ved min side :)

Kommentar af stis




Skriv et svar

