Fredes Blog


Milk it girl!
30/07/2009, 17:04
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

n818975342_6003210_1204

Uden nogen perverse under toner overhovedet!

Min veninde Stis har lavet sin egen super seje blog, det er nu dejligt at have veninderne kun et klik væk -uhh det lød ensomt.

Hvor om alting er vil jeg sige at i skal TJEKKE den ud, den er god med fine observationer og forundringer om bylivet og verden og kaffe og tøj.

youmilkit.blogspot.com

KYS fra Frede


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hejsa,

super fin blog du har, men er det bare mig eller er der ikke noget link til din venindes blog..
er super nysgerrig for at se den jo ;)
/Henriette

Kommentar af Henriette

Ihh du har ret Henriette, det er bare mig som har hovedet under armen, 2 sek. så er der link og hele molevitten ;)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

