Fredes Blog


De små sataner
30/07/2009, 16:43
Filed under: Det kan jeg lide

P1070597

Jeg har en sød tand, eller måske et sødt gebis! og det er jo ik så godt med alt det sukker, vel… (altså jeg syntes det er godt). Men jeg bilder mig selv ind at de her små fennikel frø overtrukket med sukker er et MEGET sundere alternativ til slik (og chokomousse og is og kage og flødeskum (med sukker i, det smager jo for fanden da godt) og chokolade (helst lys med meget sukker i) og alt andet der er usundt og sødt og som jeg spiser ALT for meget af). Det tror jeg nu ikke de er, så ja min undskyldning må jo så være at de smager godt og er flotte, selvom jeg er 21 år gammel, har min egen lejlighed (næsten, en pensionsopsparring (100kr) og et kasserolle sæt, og faktisk ikke behøver en undskyldning for at spise lige hvad jeg vil! ha!


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

