Fredes Blog


Lovely face
28/07/2009, 17:29
Filed under: Tøj jeg har på

I dag har jeg spist MEGA brunch kl. 11 og er stadig ikke sulten – har bare ligget og læst og solet mig hele dagen, meget dovent men dejligt.

Har bare haft den her kjole på som jeg rigtig godt kan lide.

P1070575Kjole fra Topshop.

Nu skal jeg hjem til KBH, min mor følger mig ned til stationen, savner faktisk slet ikke byen, vil bare være i sommerhus hele tiden! – men savner Mark som tog hjem for to timer siden :)


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Den er virkelig også fin den kjole. Og forresten var det rigtig hyggeligt at læse fine indlæg på Copenhagenfashionweekend :)

Kommentar af mette

Hej Mette,
Mange tak :) det var også sjovt at skrive syntes jeg, men også meget underligt at skrive personlige indlæg til en helt anden side:s PS bliver jo så fattig af at klikke ind hos jer…. åhh jeg bliver alt for fristet til diverse Monki og topshop køb!!! :) thumbs up for den gode stil i hvert fald.

Kommentar af fredesblog

Tak tak :) Skal du forresten med til we love festen i forum under modeugen? Så lige at du var på deres linkliste nemlig :)

Kommentar af mette

Ja det skal jeg :) kommer du også?

Kommentar af fredesblog

Ja det kan du tro :) så må vi lige hilse engang…

Kommentar af mette

Ja vi må, det bliver hyggeligt!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

