Fredes Blog


Læsning
28/07/2009, 17:24
Filed under: Det kan jeg lide

For mig er sommerhus = læsning, så jeg var lige forbi Magasins kælder i sidste uge får at købe Vogue Nippon og det nye I-D med Lily Allen på forsiden, stylet af Kate Moss…

P1070572Jeg er også lige blevet færdig med Harper Lee, To kill a mocking bird på dansk – den er altså god.

Men jeg trængte alligevel til noget mindless reading, så nu er jeg hoppet om bord i Bergdorf Blondes, og er allerede nået halvejs, det er seriøst som at se fjernsyn.

P1070573


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

“mindless reading” er virkelig fantastisk..
‘Hvor regnbuen ender…’ af Cecilia Ahern, er også genial, hvis man ønsker sig en bog man kan sluge råt på en (to) dags tid.

& Rigtig god blog.

Kommentar af XXXX




Skriv et svar

